10:34
תנ"ך על סקס אוראלי - מה "חושב" דת על זה

נניח סקס אוראלי בנישואין? האם זה חטא לעשות סקס אוראלי? מה אומר את התנ"ך על זה? ובכן, בואו להבין את זה בנושאים אלה.

התוכן של המאמר

1 אז התנ"ך מדבר על סקס אוראלי? 2 הוא מין אוראלי חטא או לא מקובל?

נתחיל עם גילוי של מושגים. קליפורד וג'ויס פנר בספרו "דרי מין" לתת את ההגדרה הבאה של מין אוראלי: "מין אוראלי או גירוי אוראלי הוא גירוי של אברי המין של השותף שלך על ידי הפה שלך, שפתיים ושפה. גבר יכול לעורר את הדגדגן ואת הנרתיק של האישה עם לשונו, או אישה יכולה ללטף את הפין של גבר עם פיה ". גירוי מיני זה יכול להוביל לאורגזמה שותף, ולא יכול להוביל.

זהו נושא רלוונטי בהחלט כשמדובר במערכות יחסים. כל השאלות האלה הופכות נפוצות יותר ויותר, כי אנשים צעירים נמצאים בשלב זה הם מעוררים כי "סקס אוראלי הוא לא ממש סקס". למעשה, מקורות רבים מקדמים אותו מין "בטוח" וכחול למין מינית. ייתכן שתרצה על טענות כאלה באינטרנט. כמובן, שאלות אלה הם שאלו שניהם נוצרים המעוניינים במה מותר במיטת הנישואין, ומה חטא. נערות ליווי בהרצליה

כך שהתנ"ך מדבר על סקס אוראלי?אני

מין אוראלי כמונח או בפועל מיוחד אינו מוזכר ולא מתואר במפורש בתנ"ך. כלומר, התנ"ך לא אומר שום דבר על סקס אוראלי. עם זאת, תיאולוגים רבים, יועצים וכמרים מציעים כי בשירים של שיר של סולומון ישנם שני קורעים, אשר, לפחות, מרמזים על מין אוראלי.

אחד מהם הוא שירים של 2: 3: "זה עץ תפוחים בין עצי יער, אז האהוב שלי בין צעירים. בצל אני אוהב אני יושב, ואת פירות של ממתקים שלה larynx שלי ". המילה "פירות" בתנ"ך יכול להתייחס איברי איברי המין, כך שזה אפשרי כי קטע זה מתייחס ליטוף אוראלי.

הקישור השני האפשרי הוא בשירים של שירים 4:16: "להרים את הרוח מצפון ולהביא אותו מדרום, ניחוחותיו של זה יהיה שפכו לתוך הגן! - תן האהוב שלי מגיע לגינה בגינה ומגיע את הפירות המתוקים של זה ". מילים אלה שדיברו על ידי הכלה של שלמה הן שיאו של סצינת אהבה חושנית מאוד. נראה שהיא שואלת את בעלה לשרוד בגינה שלה (הגן הוא התייחסות פואטית לנרתיק בשימוש בכל השירים) וכדי לאלץ אותו יש ארומה. כמובן, אי אפשר להיות בטוחים בזה, אבל ייתכן כי אשתו של שלמה מציעה לבעלה כדי לעורר אותה עם ליטוף אוראלי ("לאכול פירות מתוקים". לאחר מכן היא מציעה אותו להיכנס אליה (ב"גן ") וליהנות מהנאות ממתינים לו" הגן ".

אין ספק, שירי שירים הם סיפור האהבה בין שלמה לבין הכלה שלו, שבו הרגשות ההדדיים שלהם מפוחדים. בהיסטוריה של אהבה, סולומון משתמש בשפה של מטאפורות ואלגוריות כדי לתאר את הקסם של סקס בנישואין.

ההתנגדות הסובייטית וחוסר המידע הולידו לב שגוי כי ליווי הוא בהכרח משהו, חובה, כך, עובדה כזו צריכה להיות שותקת. עכשיו אנשים מעטים מבינים כי שירות ליווי בישראל אין מה להיות יחד עם זנות.

כל המתורגמן הרציני של התנ"ך צריך להיות זהירות ביותר בעת עבודה עם טקסט זה. כל המטאפורות משמשות לתיאור אהבה יפה ויחסי מין הנובעים מהאהבה הזאת בין שלמה לבין הכלה שלו.

הכומר והכומר המפורסם ג'ון מקארתור נותן את שירי התיאור הבאים:

"לפעמים המטאפורה היא גם לשון נקייה, והיא מתקיימת בבירור על כמה תמונות שנויות במחלוקת בשירים של סולומון. אין דרך ראשונית להבין אילו תכשיטים, פרחים, טעמים, שמנים וניעודים חושניים אחרים נקראים בשיר המיוצג בתודעת המחבר. הוא בכוונה משאיר אותם לא ברור. לכן, הסמלים לא חייבים להיות יחס ייחודי למציאות הרלוונטית; במקום זאת, אלה הן סמלים כלליים של יופי ותשוקה. סולומון משתמש בסמליות במקום לומר דבר מפורש כי (לפי הגדרתה) גם עושה אלה מטאפורות euphumistic.-

זה נשמע לא ברור לחלוטין, אם כי? אני אגיד בקיצור: יש רמזים אפשריים בתנ"ך למין אוראלי, אבל זה תמיד מוסווה לסמליות. משמעות הדבר היא כי אף אחד מתורגמנים של התנ"ך יכול להרשות לעצמו לומר כי מין אוראלי מוזכר בתנ"ך - כי זה תמיד יהיה רק ​​פרשנות אישית. אחד ראה מין אוראלי זה, השני - לא.

שירו של סולומון מכווד בכוונה בשפות פואטיות, יפה עבור כל הסטנדרטים. כמה תמונות אולי נראה ברור, כמה - סכסוכי שיחה.

למעשה, זוהי העניין כולו: סגנון התקשורת בין שני האוהבים האלה הוא מסתיר לחלוטין הכל, בנוסף לחשיבות החשובה ביותר של שירי האהבה שלהם, כדי להגן על אישי עמוק (כמו גם אלוהים) את המסתורין של נישואין.

השיר של סולומון הוא יפה מאוד דווקא כי זה כל כך רעלה בקפידה. זהו תיאור נפלא של התגלית הנפלאה, העדינה, האינטימית שאלוהים הגה להתחייב בין צעיר לכלתו במקום סודי. לא נאמר לנו ביטויים בהירים, כלומר כל המטאפורות, כי היופי של התשוקה הנשואת הוא בעיני המראה - שם היא צריכה להישאר.

הוא מין אוראלי חטא או בלתי מתקבל על הדעת?2

כנראה אתה מעוניין בנושא זה, שכן אתה קורא את המאמר הזה. אני יכול להרגיע אותך - התשובה לשאלה זו היא. יתר על כן, זה תלוי גורמים רבים. אבל הדברים הראשונים הראשון.

כדי להבין אם מין אוראלי מנקודת המבט של התנ"ך חייב להיות מוגדר 6 שאלות. שאלות אלה רלוונטיות לכל סוג של jeads סקסי, אז אתה צריך לשים לב אליהם, מתווכחים על סקס אנאלי, ועל כל האחרים.

הוא אסור בתנ"ך? כאן אנו מחפשים תעודות ישירות של כתבי הקודש המספקים הוראות ספציפיות אם הפעולה מורשית או אסורה. תנ"ך אף פעם לא מזכיר ישירות סקס אוראלי. אי אפשר להודיע ​​על משהו מסוים לחטא אם התנ"ך לא קורא לזה חטא. זה עובד בכיוון ההפוך - זה בלתי אפשרי לא להכריז על חטא כי אסור בתנ"ך. במקרה זה, אנחנו לא יכולים לפנות פסוק מסוים במיוחד קוראים סקס אוראלי חטא. אז זה אסור בתנ"ך? לֹא. זה לא טבעי? אין שום דבר בפיזיולוגיה של בעלה או אשתו, אשר יניחו את לא טבעי של מין אוראלי. אז, זה לא טבעי? לֹא. זה מזיק לבריאות? שאלה זו שייכת להבנה המקראית של אהבה. אהבה לשכנים מבקשת לברכה הגבוהה ביותר; כלומר, הטוב ביותר ואת הדבר הטוב ביותר הוא שזה לא מזיק פיזית, נפשית, רגשית או רוחנית. באשר למין אוראלי, זה יכול להזיק לבריאות. אם בעל או אישה חולה ממחלה מלבין, זה בהחלט יהיה מזיק. עם זאת, ביחסים מיניים מונוגמיים בין הבעל לאישה, כאשר הם יודעים כי לאף אחד מהם יש std, זה לא יהיה מסוכן או מזיק. אז, זה מזיק לבריאות או יכול להזיק? אולי אם יש מחלות מועברות מינית. זוהי ביטוי של זדון? שאלה זו מתייחסת להגדרה אחרת של אהבה - מקור של טוב. בכל מקום שיש משהו לא ידוע ביחסי מין, חוסר חום או חוסר היכולת להראות אהבה טועה. אם ברצון להיות מרוצה הבעל או האישה דורש משהו אחר נגד רצונו, זה מנוגד למושג חסד. אז, זה הביטוי של זדון? תלוי בנסיבות ובמערכות היחסים בצמד. זה מחויב נגד המצפון של בן הזוג? אם הפעולה הרצויה של אחד בני הזוג אינה עולה בקנה אחד עם המצפון של בן זוג אחר, אז הבקשה לפעולה מינית יש לדחות. אם בן הזוג עם מצפון מודאג נאלץ להשתתף, בעל מניפולציה מעודד חטא. לעשות משהו נגד המצפון - חטא. כתוצאה מכך, אם כל בני הזוג לא רוצה להשתתף במין אוראלי על המצפון, אז הדבר היחיד שבמקרה זה מכבד את אלוהים, הוא למלא את הבקשה הזאת. אז, הוא מחויב נגד המצפון של בן הזוג? תלוי בנסיבות. האם יש לך מוטיב טוב? למה הוא רוצה לעשות את זה? זאת אהבה? האם רצון זה לתת את הרצון הזה? או שיש מוטיבים אחרים? זה נגרם על ידי אגואיזם? שוב, תלוי בנסיבות.

סקס אוראלי עצמו אינו חטא, אבל הכל תלוי בנסיבות. סקס אוראלי ספציפי עשוי להיות חטא אם חל עליו לפחות אחת התשובות לשאלות 3-6 יהיה "כן".

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

לספק את החלומות שלך בישראל בקלות כאשר אתה מודל אלגנטי מאוקראינה. אתה יכול לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 5,200 יורו.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

דת ומגוון מינית - דברים שאינם תואמים. אבל אתה לא צריך לדאוג לגבי זה. באופן כללי, מה שנאמר למישהו וכתב איפשהו, זה לא צריך להשתקף על מה שקורה במיטה בין שני אנשים לאהוב אחד את השני. כל דת מרמזת כללים ברורים ואיסורים קפדניים, אך הם אינם מודאגים ג'לוסטים אינטימיים (כמובן, אם לא נדבר על אדול). אל תסיע את עצמך למסגרת הבאה! לסמוך על הרגשות שלך, להקשיב לדעת השותף ולמצוא פשרה בכל מצב. אל תביא את חיי המין לשגרה!

Просмотров: 1063 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar